نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در پنج شنبه 9 مهر 1394
بازدید : 2136
نویسنده : صادق

Friday Night Smackdown

Replay Summerslam

 

Replay Summerslam Last Wekk

Chris Jericho Vs Bray Wyatt

 

( جریکو از داخل رینگ به سمت وایت دوید و قصد داشت از داخل رینگ به روی او در خارج از رینگ بپره )

( در حین پریدن بری وایت گردن جریکو را گرفت )

( سپس سیــــــــسترابیگل رو روی او انجام داد ، جریکو کاملا از حال رفت )

( بری وایت جریکو را وارد رینگ کرد )

( سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام دومین سیسترابیگل روی جریکو شد )

( ناگهان جریکو فینیشر خودش رو روی بری وایت انجام داد !! )

3...2...1

برنده مسابقه: کریس جریکو ( 2500+ سکه ) و ( همچنان قهرمان سنگین وزن )

( صدای تم سانگ بری وایت به صدا درامد ، بری وایت با تشویق تماشاگران وارد سالن شد )

( بری وایت از سالن به سمت رینگ آمد و در حالیکه چراغ های سالن خاموش بود ، میکروفون را در دست گرفت )

بری وایت :

وجود موانع ، تنها به این معنی است که باید عزم خود را برای رسیدن به هدفهای ارزشمند، جزمتر کنید.یک اراده ی قوی ، برای فروپاشی و یک فضای باز برای رسیدن به هدف و عقاید. یک هدف همیشه تحقق پیدا نمیکنه مگر وقتی که اراده قوی پشت اون هدف باشه. همه ی انسان ها سازمان پذیر نیستن تا زمانی که مجبور به سازمان پذیری بشن. این اجبار گه گاه اون شخص رو مجبور میکنه که از اونی که هست ، سازمان ناپذیر تر بشه...بنابراین میشه نتیجه گرفت همیشه اجبار و زور کارساز نیست و گاهی تن دادن به آرامی ، ان سازمان پذیری را فراهم میکند...

من ، کریس جریکو رو اجبار به مسابقه دوباره بر سر کمربند سنگین وزن جهان نمیکنم.این بار برای اولین بار درخواست مسابقه دوم با کریس جریکو رو دارم. همیشه از روی اجبار یک استوری رو ادامه میدادم حتی اگه مسابقه دوم ، خلاف میل حریفم باشه اما من همیشه به اون چیزی که مطابق میل خودم بود توجه می کردم. اما جریکو میتونه خودش راجع به کمربندش تصمیم بگیره اون میتونه چلینج من رو برای دومین بار بپذیره ، یا میتونه به طور رسمی ترس و وحشتش از بری وایت رو به اثبات برسونه...

من جریکو رو از تاریکی های دروغ به حقیقت های روشن سوق میدم. من به اون می فهمونم که همیشه پله ی آخر نیست و گاهی اوقات ناچاره دوباره از پله اول شروع کنه. انسان در زندگی تنها یکبار متولد نمیشه. انسان بارها متولد میشه. هر زمانی که انسان شروع به انجام تغییری در زندگی میکنه و هر زمانی که مسیر زندگی خودش رو تغییر میده ، یعنی بار دیگه متولد شده و از نو در حال بازسازی و تکامل خودشه. امشب ، من دوباره متولد شدم و چیزی رو شروع کردم که به این زودی ها تموم شدنی نیست. من به جنگی که جریکو راه انداخته بود راهی شدم اما از الان دیگه این جنگ منه نه جنگ اون !!

اگر در اولین قدم، موفقیت نصیب ما می شد، سعی و عمل دیگر معنی نداشت. موفقیت حقیقی یعنی پاداشی بعد از سعی و تلاش. پاداش بدون سعی و تلاش موقتی است و همان طور که به راحتی بدست اماده به راحتی از دست خواهد رفت. حتی اگر گنج با ارزشی را در بین راه عبور خود دیدید آنرا برندارید ، گنجی که به زحمت بدست نیاد ، به راحتی از دست خواهد رفت. این حرفارو زدم که اشاره به روش بدست اوردن کمربند جریکو کرده باشم. جریکو کمربند سنگین وزن رو بدون زحمت بدست آورد ، پس حالا اون خودش رو باید در خطری احساس کنه که مثل سایه دنبالش میکنه و اون رو متوقف نمیکنه مگر اینکه اون کمربند رو از دست بده اون موقع سایه متوقف میشه اما بعد از متوقف شدن سایه ، خود کریس جریکو هم متوقف میشه.

جریکو در برزخ عظیمی گیر کرده که تنها یک راه برای خروج از این برزخ داره اونم اینه که مقابل من شکست بخوره و کمربند سنگین وزن رو به من واگذار کنه. جریکو هرگز از دست من خلاص نمیشه تا زمانی که این کمربند رو به من واگذار کنه. اون نمیتونه خودش رو از سایه من رها کنه من همیشه پشت سر اون هستم. اگه جریکو بخواد تا ابد هم از کمربندش حفاظت کنه ، معنیش اینه که تا ابد من رو به عنوان حریف خودش داره !!

کریس جریکو هنوز نمیدونه جنگی که شروع کرده پایان یافتنی نیست. این یک جنگ ابدی است و زمان پایان آن ، انصراف جریکو از استوری و تسلیم شدن در مقابل منه. این جنگ مثل نقطه ای کوچکه که لحظه به لحظه بزرگ تر میشه و در نهایت تمام فضا رو اشغال میکنه. این نقطه تا زمان اشغال کردن فضا هرگز متوقف نمیشه.

بری وایت تسلیم شدنی نیست...بری وایت ارام شدنی نیست...

بری وایت...فراموش شدنی نیست !

کریس جریکو دومین مسابقه خودش رو بر سر کمربند سنگین وزن جهان مقابل من در نایت اف چمپیونز انجام میده. اون نمیتونه از حقیقت فرار کنه حقیقت همیشه به دنبال او خواهد بود. او نمیتونه خودش رو از دامان تاریکی نجات بده. اون به زودی در یک قفس گیر میکنه...اون به زودی در یک قفس گیر میکنه...

( بری وایت با فریاد بلند )

کــریس جریکو به زودی در قفس استیل کیج مچ در نایت آف چمپیونز گیر میکنه... 

( بری وایت زانو زد و وسط رینگ نشست )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بری وایت زده شده بود و بری وایت وسط رینگ نشسته بود به اتمام رسید )

مسابقه اول

دمیز vs آرتروث

( در نهایت دمیز با انجام فینیشر روی آرتروث موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: دمیز (300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

http://8pic.ir/images/voj8vaa3r82f87po37yy.png

Backstage

رتی یانگ :

جریکو ، بعد از پیروزی که مقابل بری وایت در سامرسلم داشتی ایا چلینج امشب وایت رو برای نایت آف چمپیونز قبول میکنی ؟

کریس جریکو :

بری وایت فکر میکنه هروقت بخواد فرصت این رو داره که سمت هر کمربندی بره یا با هرکسی که خواست استوری درست کنه. اون باید بفهمه همیشه همه چیز مطابق میلش انجام نمیشه و بعضی وقت ها کسایی هستن که دندونش رو تو دهنش خورد کنن.

رنی یانگ :

فکر میکنی امشب مقابل چه کسی مسابقه داری ؟

کریس جریکو :

هر خری که باشه ، از الان خودش رو بازنده فرض کنه.

مسابقه دوم

دالف زیگلر vs بیگ ای لنگستن

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بیگ ای و زیگلر درگیری را آغاز کردند )

4 دقیقه بعد...

( بیگ ای سوپلکس سنگینی روی زیگلر انجام داد )( سپس به سمت زیگلر دوید و قصد داشت به روی او بپره )

( در حین پریدن زیگلر جاخالی داد و بیگ ای نقش بر زمین شد ) ( بیگ ای بلند شد و به سمت زیگلر دوید )

( ناگهان زیگلر کراس بادی رو روی بیگ ای انجام داد )

( زیگلر آماده انجام فینیشر روی بیگ ای شد )

 

( دین امبروز وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد ، سپس میکروفون را در دست گرفت )

  دین امبروز :

زیگلر...بابت پیروزیت در نایت اف چمپیونز بهت تبریک میگم واقعا برد شجاعانه ای داشتی.اما نایت آف چمپیونز ، بردی نداری که بخوام تبریکی بگم اونجا جایی هست که تو باید به من تبریک بگی چون من قهرمان جدید کمربند us خواهم شد...درضمن بابت این باخت هم بهت تسلیت میگم.

( در حالیکه حواس زیگلر به دین امبروز پرت شده بود )

( ناگهان بیگ ای از پشت به زیگلر حمله و او را نقش بر زمین کرد )

( بیگ ای زیگلر را بلند کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگ ای ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

 ( دین امبروز ابتدای سالن به زیگلر می خندید )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بیگ ای زده شده بود و بیگ ای بالای سر زیگلر ایستاده بود به اتمام رسید )

مسابقه سوم

سزارو vs سث رولینز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، سزارو و رولینز درگیری را شروع کردند )

6 دقیقه بعد...

( سزارو 3 ضربه کلوزلاین پشت سر هم به رولینز وارد کرد )

( سپس رولینز را بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد ) ( سزارو به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رولینز بپره )

( رولینز کم کم بلند شد )

( سزارو از بالای رینگ به روی سث رولینز پرید )

2...1

( رولینز در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( سزارو مجدد سث را بلند کرد )

( سپس سوپلکس بسیار سنگینی روی او انجام داد )

...2...1

( رولینز برای بار دوم کیک اوت کرد ) ( تماشاگران از سزارو Swing را خواستند )

( سزارو از پاهای رولینز گرفت و قصد داشت swing رو روی او انجام بده ) ( ناگهان رولینز بدل کرد و سزارو را به عقب هل داد )

( سپس پرید و ضربه لگد سنگینی به سر سزارو وارد کرد )

( سزارو نقش بر زمین شد )

( رولینز در حالیکه سزارو تصمیم به بلند شدن گرفته بود به سمت او دوید )

( کرب استــــــــــــــــــــــامپ از رولینز !! )

3...2...1

برنده مسابقه: سث رولینز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز با تشویق تماشاگران از بین تماشاگران به سمت رینگ آمد )

( رومن رینز و پائل هیمن هردو وارد رینگ شدند ، پائل هیمن میکروفون را در دست گرفت ) 

پائل هیمن :

توی راء موکل من خودشو درگیر یه استوری کرد که بهش مربوط نمی شد درواقع باید بگم اون بیگشو بود که خودشو با کسی درگیر کرد که هیچ ربطی بهش نداشت. بیگشو خودش رو با سوپر من کمپانی یعنی رومن رینز مقایسه کرد و خیلی زود جواب این مقایسه رو هم گرفت. رومن رینز با چندین ضربه صندلی و اجرای یک اسپیر روی میز درسی رو به بیگشو داد که مطمئن هستم دیگه هیچ کس برای رومن رینز جرعت رجز خوندن رو نداره...

رومن رینز یک ستاره جدید ، یک استعداد جدید و یک ویژگی جدید هست. اون چیزی رو به شما نشون میده که تا به حال مشابهش رو ندیدید. اون با همه سوپراستارهایی که تا حالا توی این کمپانی دیدید فرق داره اون متفاوت هست.همیشه آندرتیکر رو یک کشتی گیر متفاوت و جدا از همه میدونستن اما من میخوام این اطمینان رو به شما بدم که اون کسی که تفاوت داره در واقع رومن رینز هست !! شما وقتی مسابقات رینز رو تماشا میکنید در واقع بی اختیار هیجان تمام وجودتون رو فرا میگیره چون اون در طول مسابقش حریفش رو ناکار میکنه. حتی اگه طرفدار حریف اون باشید بازم رومن رینز رو تشویق میکنید چون اون چیزی رو که شما میخواید بهتون میده.

 ( رومن رینز میکروفون را از پائل هیمن گرفت )

رومن رینز :

دو ماه پیش در سوروایورسریس مقابل کودی رودز سر چمدان اسمکدان مسابقه دادم که این مسابقه با دخالت سث رولینز به نفع رودز به اتمام رسید و من ماه بعدش در سامرسلم سث رولینز رو سر جای خودش نشوندم تا دیگه با بزرگتر از خودش از این شوخی ها نکنه. من انتقامم رو از سث گرفتم اما حالا وقتشه دوباره برم سروقت کودی رودز.همه میدونید که حق منه الان صاحب چمدان مانی این د بنک اسمکدان باشم اما با دخالت رولینز همه چیز به هم ریخت. چیزی که معلومه اینه که الان کودی رودز اخراج شده و من دسترسی به اون برای تصاحب چمدان اسمکدان ندارم و این یه سوال هست برای همه که بالاخره تکلیف چمدان اسمکدان چی میشه ؟

تکلیف این چمدان روشنه...کمپانی نباید بزاره چمدان دست کشتی گیری باشه که حضور فیزیکی در رینگ نداره و اخراج شده.این چمدان باید دست یه کشتی گیر حال حاضر این کمپانی بیوفته و از اونجا که من حق این رو داشتم که در سوروایورسریس صاحب این چمدان بشم ، پس کمپانی باید این چمدان لعنتی رو به من واگذار کنه.

من کسی نیستم که چیزی رو آسون بدست بیارم. اگه کمپانی بخواد حاضرم برای اون چمدون با هرکسی که بخواد مسابقه بدم. کودی رودز دیگه توی این کمپانی نیست اما چمدونش باید توی این کمپانی باشه. اینکه چمدون بدست چه کسی بیوفته سوال سختی نیست کافیه که کمپانی چلینجرهای این چمدون رو تعیین کنه تا مسابقه نهایی بر سر این چمدون مشخص بشه...

 ( صدای تم سانگ مارک هنری به صدا درامد ، مارک هنری با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( مارک هنری از سالن وارد رینگ شد و مقابل رومن رینز ایستاد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

مارک هنری :

من و تو یه نقطه مشترک داریم رومن.من کسی بودم که کودی رودز رو اخراج کردم و اون رو از این کمپانی به بیرون پرتاب کردم اما بعد از پیروزی چمدانی به من تحویل داده نشد. اما هفته بعدش من سر چمدان با رودز مسابقه دادم که با دخالت پانک این مسابقه به نفع رودز تمام شد. تو هم با رودز سر چمدان مسابقه دادی که با دخالت رولینز شکست خوردی. این نقطه مشترک ماست و ما نباید این بی عدالتی که در حقمون شده رو نادیده بگیریم. من برام فرقی نداره که تو یا من صاحب چمدان اسمکدان میشیم من میخوام چمدون به یکی از ما دو نفر برسه چون این حق ماست که صاحب چمدان مانی این د بنک اسمکدان باشیم.

تو بعد از دخالت رولینز ، اون رو در سامرسلم سر جاش نشوندی و بهش ثابت کردی که قدرت تو بیشتر از اونه و من هم دقیقا با سی ام پانک همین کارو کردم. پس من و تو فرق زیادی با هم نداریم و چند ماه اخیر رو دقیقا عین هم سپری کردیم. اما تنها فرق ما اینه که من هم کریر کودی رودز و هم کریر سی ام پانک رو تمام کردم اما تو نه کریر رودز و نه کریر رولینز رو نتونستی به اتمام برسونی. میشه گفت من موفق تر از تو عمل کردم چون تو سابقه و تجربه گذشته من رو نداری اما من بهت کمک میکنم که تجربه من رو بدست بیاری.

من اومدم اینجا تا به تو یه پیشنهاد دوستی بدم.من و تو دنبال این چمدان هستیم و باید بدستش بیاریم. ما با کمک هم میتونیم این کارو انجام بدیم. میدونم نه تو به کمک من احتیاج داری و نه من به کمک تو . اما توی این زمینه بهتره همکاری کنیم...

( مارک هنری دستش را به طرف رومن رینز دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( پائل هیمن از رومن رینز خواست تا با مارک هنری دست بده )

( رومن رینز با مارک هنری دست داد )

( تماشاگران رینز و هنری را بو کردند ، مارک هنری به رومن رینز خندید )

( ناگهان مارک هنری رومن رینز را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد !! )

( تماشاگران به شدت تعجب کردند )

( پائل هیمن به سرعت از رینگ خارج شد و خارج از رینگ ایستاد ، مارک هنری بالای سر رومن رینز ایستاده بود )

( پائل هیمن با ناراحتی به مارک هنری نگاه می کرد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ مارک هنری زده شده بود و مارک هنری بالای سر رومن رینز ایستاده بود به اتمام رسید )

.:: بهترین لحظات سامرسلم ::.

  

مسابقه چهارم

رایبک vs نویل

( در نهایت رایبک با انجام شل شاک روی نویل موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: رایبک ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

Main Event

کریس جریکو vs ؟؟؟

 ( کریس جریکو با کمربند سنگین وزن جهان وارد رینگ شد )

( سپس منتظر مشخص شدن حریفش برای مین اونت امشب شد ) ( تماشاگران تشویق شدیدی برای حریف جریکو کردند )

( جریکو آماده مسابقه شد )

...

( پس از چندین ثانیه ، صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد )


( باتیستا با تشویق شدید تماشاگران پس از 2 ماه وارد سالن شد )

( باتیستا از سالن وارد رینگ شد و پشت طناب های رینگ ایستاد )


( باتیستا به جریکو نگاهی کرد )

( جریکو آماده مبارزه با باتیستا شد ) ( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

( باتیستا و جریکو درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

 ( جریکو سوپلکس سنگینی روی باتیستا انجام داد ) ( سپس از گردن باتیستا گرفت و سابمیشن سنگینی روی گردن او انجام داد )

( تماشاگران باتیستا را برای خلاصی از جریکو تشویق کردند )

( باتیستا چند ضربه آرنج به جریکو وارد و خلاص شد ، سپس به سمت جریکو دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( ناگهان جریکو رول کرد )

...2...1

( باتیستا بلند شد ) ( سپس بلافاصله جریکو از پاهای باتیستا گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی پاهای او انجام داد )

( باتیستا به سختی به طناب رینگ نزدیک شد ، تماشاگران شعار Lets Go Batista را دادند )

( جریکو فشار را بیشتر کرد اما فایده ای نداشت )

( باتیستا با پاهایش جریکو را به سمت طناب رینگ هل داد )

( جریکو به سمت باتیستا دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( اسپـــــــــــــــــــــــیر از باتیستا !! ) ( تماشاگران باتیستا را تشویق کردن )

( باتیستا آماده انجام باتیستا بمب روی جریکو شد ) ( جریکو کم کم در حال بلند شدن بود )

( باتیستا قصد داشت باتیستا بمب رو روی جریکو انجام بده )

( ناگهان جریکو برگشت و فینیشر خودش رو روی باتیستا اجرا کرد )

...2...1

( باتیستا در شماره 2.5 کیک اوت کرد )

( جریکو عصبانی شد ، سپس از رینگ خارج شد و کمربند سنگین وزن جهان را برداشت و مجدد وارد رینگ شد )

( جریکو قصد داشت با کمربند سنگین وزن به سر باتیستا ضربه بزنه )

( باتیستا جاخالی داد )

( سپس باتیستا بمـــــــــــب رو روی جریکو اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: باتیستا ( 350+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( باتیستا در رینگ خوشحالی کرد و تماشاگران از بازگشت باتیستا پس از 2 ماه خوشحال بودند )

( باتیستا از رینگ خارج شد و قصد داشت سالن رو ترک کنه )

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد )

( باتیستا از حضور اورتون در سالن تعجب کرد ، اورتون به همراه کمربند مای پی پر ویو وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد )

( شوء اسمکدان در حالیکه تم سانگ رندی اورتون زده شده بود و اورتون ابتدای سالن کمربند مای پی پر ویو را در مقابل باتیستا بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

بازگشت باتیستا به مجازی 

مارک هنری و رومن رینز دشمن شدند

دین امبروز به درگیری با دالف زیگلر ادامه داد

بری وایت جریکو را برای مسابقه دوم به صورت استیل کیج در نایت آف چمپیونز چلینج کرد

پایان شوء اسمکدان

 



:: موضوعات مرتبط: اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.